sunnuntai 5. elokuuta 2012

asioita itsestäni.

                                     
                                          minulla on  kolme vuotias kummipoika jonka nimi alkaa R:llä <3

                                          tykkään kalatamisesta.

                                                    ..ja kokkaamisesta/leipomisesta.

                                                           harrastan korvien venyttämistä.

                                          minulla oli metallinhohto harmaan värinen toyota..

                                          ..mutta kulta maalasi sen enemmän mun näköseksi <3

                                          olen kiinnostunut kummitustaloista (kuvissa alavieskan
                                             yksi
                                           tunnetuimmista sellaisista..)

                                                    minulla on komea veli <3

                                         ..ja vielä komeampi poikaystävä <3

                                          ja kaksi kisua Höpsö ja sen mukula Kossi <3
                                          (Höspö paskuna, eli kohta meitä on miljuuna <3 )

Eiköhän siinä ollu jotaki.. myöhemmin lissää?
                                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti